ZÁSADY VÝBĚRU: INFORMACE PŘEDEVŠÍM! NEJVĚTŠÍ CHYBA JE NEVYUŽITÍ MOŽNOSTÍ! VŠE VARIABILNÍ JEN FLEXIBILNĚ! I PRAVDĚPODOBNÉ HRANICE JISTOT, BÝVAJÍ VYUŽITELNÉ. JE NUTNÉ, LÉPE ZÍSKÁVAT, SHROMAŽĎOVAT A ANALYZOVAT INFORMACE, POTŘEBNÉ I PRO RYCHLÉ LEPŠÍ ROZHODOVÁNÍ.
WORD PRESS ZDE dává už plus pět knih, 55 000 vzorů, zásad i grifů, autor i tutor RAY FOX : 1/ SÍLA VÍRY – ISBN 978-80-7568-028-0, plus 2/ STYL ZISK – ISBN 978-80-7568-029-7, plus 3/ TABU RASA – ISBN 978-80-7568-030-3 plus 4/ VĚDĚT JAK – ISBN 978-80-7568-292-5, plus 5/ STOP ILUZI – ISBN 978-80-7568-471-4. PLUS:
1/ KDO DOSTÁVÁ CO A PROČ, nové ekonomické směry, návrhy trhů plus párování vhodných kontaktů tzv. matchmaking. Alvin E. Roth Nobelova cena za ekonomiku. ISBN 978-80-7252-646-8, PRÁH
2/ LIDSKÉ JEDNÁNÍ, pojednání o ekonomii. /unikátní spekulace a meze možného/. Ludwig von Misses, ISBN 978-80-86389-61-5, GRADA.
3/ NOVÉ ZBRANĚ VLIVU, psychologie přesvědčování, online svět. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-181-8, Jan Melvil.
4/ ŠUM, chyby lidského úsudku. Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Gass R.Sunstein ISBN 978-80-7555-148-1, Jan Melvil.
5/ MANIPULATIVNÍ RÉTORIKA, – nejlepší manipulativní triky a techniky. Wladislav Jachtchenko ISBN 978-80-271-2205-9, Golmann Verlag.
6/ PŘED-SVĚDČOVÁNÍ, revoluční způsob jak ovlivnit i přesvědčit. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-014-9, Goldmann Verlag.
7/ ZAKÁZANÁ RÉTORIKA, 30 manipulativních technik a už nový výběr. Gloria Beck, ISBN 978-80-247-1743-2, GRADA.
8/ POKROK BEZ POVOLENÍ, jak i sdílená ekonomika, crowdfunding a kryptoměny, změnily svět. Robert Chovanculiak, ISBN 978-80-271-1755-0, GRADA.
9/ SOCIÁLNĚ ÚSPĚŠNÍ PSYCHOPATI, anebo vzpoura deprivantů 1996-2020. Autor František Koukolík, ISBN 978-80-7492-473-6, GALÉN.
10/ SOCIÁLNÍ ANDRAGOGIKA, andragogika i v procesu socializace lidí. Jan Barták, Milan Demjanenko, ISBN 978-80-247-3997-7, GRADA.
11/ BOHATSTVÍ NÁRODŮ, – pojednání, podstata a původ. Adam Smith, ISBN 978-80-86389-60-8, GRADA.
12/ TAO WARRENA BUFFETTA, zkušenosti miliardáře, které vám pomohou. Marry Buffett, David Clarc /Buffettologie/. ISBN 978-80-7349-101-7. PRAGMA.
13/ CHYBY, KTERÉ NÁS STOJÍ PENÍZE, aneb jak si uchránit peněženku. Winard von Petersdorff, Patrick Bernau, ISBN 978-80-249-2882-1, IKAR.
14/ VŠICHNI LŽOU, kdo opravdu jsme, internet i algoritmy. Kniha roku Economist. Seth Stephens Davidowitz, ISBN 978-80-7577-787-4, HOST.
15/ MOC VERSUS SÍLA, skrytí činitelé, lidské chování. David R. Hawkins, M.D.Ph.D. Arizona, ISBN 978-80-7549-509-9, PRAGMA.
16/ PSYCHOLOG PENĚZ, nadčasové poznatky, dnes International financ bestseller, Morgan Housel, ISBN 978-80-8250-019-9, AURORA 2022.
17/ JAKO BLESK, vzpoura na Wall Street, jak obrat i velké hráče, od Michael Lewis, ISBN 978-80-7363-683-8, DOKOŘÁN.
18/ HLUBOKÁ PRÁCE, pravidla – soustředěný úspěch. -Cal Newport, Angl. originál, ISBN 978-80-7555-008-8, Jan Melvil publishing.
19/ NIKDY NEDĚLEJ KOMPROMIS, aneb Vyjednávej tak, jako by ti šlo o život. Chris Voss a Tah Raz, ISBN 978-80-7555-002-6. Jan Melvil.
20/ PENÍZE, JAKOU MAJÍ CENU? Andreas Červenka, švédský ekonom a také držitel prestižních cen. ISBN 978-80-7252-504-1, PRÁH.
21/ VÁŠ ČAS JE NEKONEČNÝ /Fabien Olicard/Paris 2019/ISBN 978-80-242-7120-0 EUROMEDIA.
22/ DRUHÁ KŘIVKA/Charles Handy/ISBN 978-80-7261-401-1/Knihovna světového managementu 2015/.
23/ ZROZENI TVOŘIT, Scott Barry Kaufman, PhD- Carolyn Gregoire, – Obsah knihy: Objasnění záhad kreativní mysli, /ISBN 978-80-8182-066-3/ Citadella 2015/.
24/ ILUZE PAMĚTI, /Julia Shaw/2016/ISBN 978-80-7432-793-3/Falešné vzpomínky a proč jim věříme/.
25/ POŘIĎTE SI DRUHÝ MOZEK,/Tiago Forte/ISBN 978-80-7555-189-4/ Pamatovat si všechno, dosáhnout čehokoli,- digitální život/. Jan Mervil publishing.
26/ SÍLA PŘÍBĚHU /Michael Margolis/ISBN 978-80-7413-423-4, A cokoli nemožné už v nevyhnutelné./Zoner Press/.
27/ JAK VLÁDNOU SVĚTU – 22 tajných nástrojů globální moci /Pedro Baňos 2017/ Editorial Planeta,- ISBN 978-80-87525-71-5.
28/ PARADOX MOCI – Jak získáváme a ztrácíme vliv / Dacher Keltner – 2016/ ISBN: 978-80-7390-372-5, Europrint.
29/ VZPOUZEJÍCÍ SE A INTEGRUJÍCÍ MYSL/Roger Martin/ISBN 978-80-7349-497-1 Pragma 2016.
30/ BLÁZNIVÝ GÉNIUS/Randy Gage/Manifest pro podnikatele, Riziko-nová jistota, ISBN: 978-80-8182-039-7, CITADELLA.
31/ BLÁZINEC V SILICON VALLEY -/Antonio García Martínez/- Naše budoucnost- ISBN 978-80-265-0581-5, BizBooks.
32/ PROBUĎTE SVOU SPÍCÍ SÍLU – /Anthony ROBBINS/ – Jednoduchý návod, jak dokonale ovládat své finance, emoce i zdraví. ISBN 978-80-7633-076-4, ALPRESS.
33/ SPOLUPRACUJME – /Barbara Annis a John Gray/ New York 2013 – 8 důvodů, proč si muži se ženami nerozumí v práci. ISBN 978-80-7252-714-4, PALGRAVE MACMILLAN.
34/ FAKTOMLUVA – FACTFULNESS – /Hans Rosling/ Deset důvodů proč se mýlíte. ISBN 978-80-7555-056-9, Jan Melvil Publishing, 2018.
35/ POTŘEBUJETE VÍC PENĚZ – /Matt Manero/ Vyřešte finanční problémy provždy. /ISBN 978-80-7549-918-9, Penguin Publishing Group LLC. /PRAGMA/.
36/ TYPOLOGIE VOLŮ – /Hana Kašáková/ – Výběr z mužských exemplářů od A do Z /Gender inteligence/ ISBN 978-80-264-2786-5, ALBATROS MEDIA, C-PRESS.
37/ NA VRCHOLU – /Brad Stulberg a SteveMagness/ New York 2017 – Nová věda úspěchu, nejlepší výsledky. ISBN 978-80-271-2230-1, GRADA.
38/ NEJLEPŠÍ PŘESVĚDČOVACÍ TECHNIKY – /Henrik Fexeus/ Jak získat druhé na svou stranu. Stockholm 2017, ISBN 978-80-271-0306-5, GRADA.
39/ SUPERGENY – /Deepak Chopra, Rudolph E. Tanzi/ Využijte sílu DNA. Londýn, 2015, ISBN 978-80-7306-843-1, BETA 2016.
40/ BIBLE VÍTĚZŮ – /Alastair Campbell/ Vyhrát znamená všechno, Londýn, 2016, ISBN 978-80-247-5641-7, GRADA.
41/ JAK DRAHÉ JE ZDARMA – / Dan Ariely/ Iracionální faktory v ekonomice 2008, špatná rozhodnutí chytrých lidí. ISBN 978-80-7252-239-2, PRÁH.
42/ ÚVOD DO TEORIE BEZPEČNOSTI – /Petr Sak/ Nekonvenčně přítomnost plus budoucnost. ISBN978-80-7229-652-1, Petrklíč.
43/ OD VIZE K ZISKU – /Tomáš Lukavec/ Nápad v ziskové podnikání. Bohatství- zákony. ISBN 978-80-907677-1-3, Bestseller 2019.
44/ BOD ZLOMU – /Malcolm Gladwell/ – O malých příčinách s velkými následky. ISBN 978-80-265-0404-7, Albatros Media 2015.
45/ MOTIVAČNÍ LŽI – /Steffen Kirchner/ Proč pozitivní mysl nefunguje. Ne pasti zaručených rad. ISBN 978-80-7462-983-9, JOTA 2016.
46/ UTOPIE PRO REALISTY – /Rutger Bregman/ +Základní nepodmíněný příjem. ISBN 798-80-242-5915-4, Universum 2017.
47/ VĚDOMÍ NALÉHAVOSTI ZMĚNY – /John P. Kotter/ – První nejdůležitější krok. ISBN 978-80-7261-193-5, Harward 2009.
48/ WARREN BUFFETT HOVOŘÍ – /Janet Lowe/ Největší světový investor, důvtip. ISBN 978-80-266-0009-1, Albatros Media 2012.
49/ SÍLA SPRÁVNÉHO OKAMŽIKU – /Michael Breus/ Poznejte svůj CHRONOTYP. ISBN 978-80-265- 0653-9, Albatros Media 2017.
50/ FREAKONOMIE – SKRYTÁ EKONOMIE VŠEHO – BESTSELLER FREAKONOMICS Stephen D. Levitt, Stephen J. Dubner, ISBN 978-80-265-0415-3, Albatros 2015.
XX/ ODHADNĚTE LIDI V KAŽDÉ SITUACI – David J. Lieberman, New York 2022 ISBN 978-80-271-3749-7 / GRADA /.
XX/ BÝT TAK STROJEM – /Mark O’Connell/ New York 2018 – Umělá inteligence, hackeři ad. ISBN 978-80-7252-789-2, Rich Gilligan.- Výběr plus Motto naší doby: „Svět ovládají kooperace, které redukují životy lidí na data, která se pak dají dále zredukovat na zisk. Jejich pachtování s vládami je hlavní skrytý narativ naší doby.“ XX/ NOVÝ VÍTR – /Satya Nadella, šéf Microsoftu/+AI umělá inteligence- změny. /Bill Gates, Steve Ballmer/ ISBN 978-80-7390-982-6, USA 2017, Dobrovský 2020.
JDE O TRVALÝ VEŘEJNÝ ZÁJEM, Otevřenou X Agendu utajovaných skutečností. Je víc než dost starostí, když je člověk sám na podstatné informace. AI už hledá, vyhodnocuje reference. Svět je více divadlo, lidé více herci. Nikdo nechce, žití v bídě, láska prchá za penězi. Vždy i lepší reference znamenají lepší šance. AI tady znamená zdroje lepších kontaktů, konexí, každému kdo má větší zájem i snahu.
TEORIE CHAOSU zde predikuje i pády domina, kostek „jakoby jistot“ včetně fakt tichých společenství sociálních sítí. Je tu výběr, padesáti autorizovaných zdrojů tezí z celkových více než osmi set relevantních i v dnešní behaviorální ekonomii. Více než potřebné je, vyhýbat se pastem, klamem reklam slibované bezpečnosti. O tom rozhodovaly, rozhodují a také rozhodovat budou, utajované skutečnosti. Logicky, jde vždycky o to, kdo či co, je čím jak ziskem, nebo ztrátou, větší škodou. Informace především! Rozhodují výsledky! Je nutné si vybírati optimální vzory.
AI – IHNED je výběr i FUTUROLOGIE, oblastí vědeckých výzkumů zabývajících se perspektivami zejména společenských procesů. NÁHODY NEEXISTUJÍ, vždy jsou už ovlivnitelné, souvislosti okolností. Za vším je vždy něco nebo někdo. Všechno má svůj původ a důvod. Nikdy, když je tzv. náhod mnoho, nejde jenom o náhody. Stačí dál, fakta lépe chápat i souvislostmi okolností utajovaných skutečností. Více všeho je nutné vidět FUTUROLOGICKY. Informace jsou vždy především. Je nutné hledat INFO ihned, systematicky. Hledané Nutné Informace, HELP NET INFORM.
TIME IS MONEY, MONEY IS LIFE. A jsme oběti pasti, kterou nechceme. Jde o to, kdo na co má, o schopnosti a možnosti i v daném světě multikulturní politické ekonomie. Pokud chcete a máte na to, je obhajitelné skoro cokoli i souvislostmi okolností včetně behaviorální ekonomie, případně psychometrikou, tedy také i určováním vlastností lidí podle toho co jim náleží. Pozdě už dávno bylo, neřešte tedy co bylo, ale co je nyní ziskem, ztrátou, co a jak, pak bude dál. I FOX MIX: Uvědom si, co světu jsi. V podstatě jsou vztahy i pracovní tahy, aktuální ziskové možnosti kontaktní typologie. Nutná je flexibilita. Hni beze ztrát zisky, vždycky ekonomicky, logicky, pragmaticky. Získat lze i vše nutné už takticky psychicky FAKTOMLUVOU. Je omluva, ale i neřízené riziko. Vzor KLAM REKLAM, či OMYL OBAV, bývá častější. Jde o to, pro koho kdo, co, kdy je EXTRA LIGA. /RAY FOX/